برای محصول تعداد فالوور خیلی ملاک نیست و بجاش پارامتر های دیگه ای ارزش دارن مثل برقراری ارتباط نزدیک با فالوور ها .
برقراری ارتباط نزدیک با مخاطب علاوه بر تاثیر مستقیم بر تاثیر های غیر مستقیمی هم داره که یکی از اونها بالابردن انگیجمنت (نرخ تعامل ) پیج که خب هرچی مخاطب شما تو پیجتون فعالییت بیشتری داشته باشه ارزش پیج شما بیشتر میشه و اینستاگرام مطالب پیج رو مفید تر به شمار میاره و در نهایت به اکسپلور افراد بیشتری نشون داده میشه .
مهمترین اصل برقراری ارتباط با مخاطب حساب میشه ، اینکه شما محصول رو پست کنید و زیرش فقط اطلاعات محصول رو مثل قیمت ، جنس و سایز بنویسید این میشه یه گاه سرد و بی روح که خب اینجوری باید محصول به قدری خاص باشه ( از نظر کیفیت و قیمت ) که مخاطب از شما کنه . ولی با برقراری ارتباط درست با مخاطب ها شما دیگه حتی نیاز به رقابت قیمتی با رقبا هم ندارید .
یه جمله ی معروف هست که میگه :
اگه مشتریا وقتی بهت میرسن اولین سوالشون درباره قیمت محصول یا خدماتته، یعنی تا آخر عمرت باید دست و پا بزنی
اینکه تمام تمرکز شما روی قیمت باشه که یکم از بقیه ارزونتر باشید و انتظار بیشتر داشته باشید یه استراتژی منسوخ شده به حساب میاد ، چرا که مشتری ترجیح میده از جایی کنه که هم حس خوبی از ش داشته باشه هم از خدمات پس از مطمعن باشه که شما این حس خوب و اطمینان رو میتونید با برقراری ارتباط صمیمی با مخاطب به راحتی فراهم کنید .
کردن برای مردم از دو بخش اصلی به وجود میاد که خب اولی نیاز شخص به اون خدمات یا کالاس و دلیل بعدی کردن احساسیه که از به مشتری دست میده که این میتونه یه حس خوب و آرامش بخش باشه یا یه احساس هیجانی و خوشحال کننده که شما با توجه به محصول یا خدماتتون باید این احساس های مخاطب رو برای در نظر بگیرید .
instagram محصول ,مخاطب ,باشه ,ارتباط ,برقراری ,قیمت ,برقراری ارتباط , کردن ,داشته باشه ,ارتباط نزدیک ,برای ,برقراری ارتباط نزدیک منبع
درباره این سایت