همه چی برمیگرده به هدف و برنامه ریزی شما برای پیجتون ، به طور مثال اگه شما بیاید ۲۰ کا فالوور ب و شروع کنید به محصول گذاشتن تو پیج به امید قطعا شکست میخورید و هزینه ی اشتباهی کردید . شنیدیم که مردم عقلشون تو چشمشونه ، خب این یعنی شما ظاهر پیج رو با عدد بالایی حفظ کنید براتون خوبه اما خب استراتژی ارتباط با مخاطب از اون عدد بالای پیج هم اهمیت بیشتری داره . در واقع شما اون اعداد رو میسازی برای جذب مخاطب های واقعی و روی خود اون عدد نباید حساب کن ی برای بالا بردن تعامل.
اینستاگرام که هر روز با هوش تر از روز قبل میشه حواسش به تمامی کارهایی که شما انجام میدید هست و خب وقتی میبینه شما تعداد فالوور بالایی دارید اما هیچکدومشون علاقه ای به محتوای پیج ندارن و پست های شما لایک و ویو کمی دریافت میکنه ، ارزش پیج شما رو کمتر از رقیبتون میگیره و طبیعتا شما حتی با فالوور بالا کمتر از رقیبی دیده میشید که فالوور کمتری داره ، اما تعامل بیشتری تو پیجش صورت میگیره . بس بیشتر به فکر حرکت هایی باشید که واقعا دیده شید نه یه عدد بالا درست کنید روی پیجتون که فقط خودتون ببینید .
نتیجه ای که از این دو مبحث میگیریم اینه که اول یه مسیر درست با توجه به محتوای کاریمون برای پیج مشخص کنیم و بعد برای اون دسته از دوستانی که عدد پیج براشون اهمیت داره کم کم و طبق برنامه ی ماهیانه یا هفتگی ( نسبت به رشد طبیعی پیج ) فالوور بخریم برای پیج که هم الگوریتم های اینستاگرام رو از دست ندیم هم مخاطبینی که عقلشون به چشمشونه
instagram فالوور منبع
درباره این سایت