همه چی برمیگرده به هدف و برنامه ریزی شما برای پیجتون ، به طور مثال اگه شما بیاید ۲۰ کا فالوور ب و شروع کنید به محصول گذاشتن تو پیج به امید قطعا شکست میخورید و هزینه ی اشتباهی کردید . شنیدیم که مردم عقلشون تو چشمشونه ، خب این یعنی شما ظاهر پیج رو با عدد بالایی حفظ کنید براتون خوبه اما خب استراتژی ارتباط با مخاطب از اون عدد بالای پیج هم اهمیت بیشتری داره . در واقع شما اون اعداد رو میسازی برای جذب مخاطب های واقعی و روی خود اون عدد نباید حساب کن ی برای بالا بردن تعامل.

اینستاگرام که هر روز با هوش تر از روز قبل میشه حواسش به تمامی کارهایی که شما انجام میدید هست و خب وقتی میبینه شما تعداد فالوور بالایی دارید اما هیچکدومشون علاقه ای به محتوای پیج ندارن و پست های شما لایک و ویو کمی دریافت میکنه ، ارزش پیج شما رو کمتر از رقیبتون میگیره و طبیعتا شما حتی با فالوور بالا کمتر از رقیبی دیده میشید که فالوور کمتری داره ، اما تعامل بیشتری تو پیجش صورت میگیره . بس بیشتر به فکر حرکت هایی باشید که واقعا دیده شید نه یه عدد بالا درست کنید روی پیجتون که فقط خودتون ببینید .

نتیجه ای که از این دو مبحث میگیریم اینه که اول یه مسیر درست با توجه به محتوای کاریمون برای پیج مشخص کنیم و بعد برای اون دسته از دوستانی که عدد پیج براشون اهمیت داره کم کم و طبق برنامه ی ماهیانه یا هفتگی ( نسبت به رشد طبیعی پیج ) فالوور بخریم برای پیج که هم الگوریتم های اینستاگرام رو از دست ندیم هم مخاطبینی که عقلشون به چشمشونه


instagram فالوور منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

coengcp5 rumah اجرای کف پوش اپوکسی تفریحات سالم 3 اموزش حسابداری مسائل زناشویی دانلودستان